Pod hasłem „DoWód na udany wypoczynek” rozpoczyna się kampania promocyjna dziesięciu dolnośląskich gmin, które dzięki partnerskiej współpracy otrzymały środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na wspólną promocję produktu turystycznego „Uzdrowiskowy Dolny Śląsk”.
Uzdrowiskowy Dolny Śląsk tworzą: Jelenia Góra [lider projektu], Świeradów – Zdrój, Niemcza, Kudowa – Zdrój, Duszniki – Zdrój, Polanica – Zdrój, Szczawno – Zdrój, Jedlina – Zdrój, Lądek – Zdrój, Bystrzyca Kłodzka. – „Naszym celem było pozyskanie jak największej ilości funduszy z Unii Europejskiej. Oczywiście każda gmina mogła się sama starać o dofinansowanie, ale dzięki wspólnemu działaniu mogliśmy liczyć na znacznie większe pieniądze. Wspólna promocja może również skutecznie odświeżyć wizerunek Dolnego Śląska jako znanego od stuleci regionu o wysokich walorach turystycznych i uzdrowiskowych – powiedziała podczas inauguracji kampanii Katarzyna Młodawska, naczelnik Wydziału Promocji i Polityki Informacyjnej Urzędu Miasta w Jeleniej Górze.
Dzięki ogólnopolskiej kampanii reklamowej o wartości ponad 2 mln zł dolnośląskie gminy uzdrowiskowe zaprezentują pod nową wspólną marką swój potencjał „All Inclusive”. - "To znakomita inwestycja w promocję regionu. Projekt będzie reklamował coś, co istnieje od dawna, lecz wcześniej nie zostało nazwane i tak czytelnie określone" - uważa dr Piotr Gryszel z Katedry Marketingu i Gospodarki Turystycznej Akademii Ekonomicznej w Jeleniej Górze.
Autorzy kampanii liczą, że dolnośląskie uzdrowiska, które przez lata były jednym z najatrakcyjniejszych kurortów Europy, będą znowu modnym adresem „wyjazdów do wód”. Reklamując się wspólnie pod hasłem „Dowód na udany wypoczynek” dolnośląskie kurorty chcą zainteresować swoją bogatą ofertą osoby poszukujące atrakcyjnych form aktywnego spędzenia wolnego czasu, turystyki i rekreacji oraz prawdziwego sanus per aquam [łac. zdrowie przez wodę], jakie mogą zapewnić tylko zabiegi z wykorzystaniem uzdrowiskowych źródeł wód leczniczych i mineralnych.
Kampania promocyjna [przeprowadzona w okresie od 1 lutego do 15 marca br.] obejmie m.in. akcję outdoorową, reklamę w Internecie, reklamę telewizyjną, publikację reklam prasowych, której zadaniem jest skuteczne dotarcie do potencjalnych współczesnych gości kąpielowych dolnośląskich uzdrowisk. Uzdrowiskowy Dolny Śląsk będzie widoczny na ponad 800 billboardach w na terenie dziesięciu największych województw, a reklama telewizyjna pojawi się w TVN, TVN 24, TVN CNBC oraz TVN Style. Uzdrowiskowy Dolny Śląsk pojawi się w również m.in. na łamach czasopism Twój STYL, Newsweek i Polityka. oraz w magazynie pokładowym linii lotniczych. Kampania internetowa obejmuje swoim zasięgiem m.in. onet.pl. gazeta.pl oraz około 30 portali specjalistycznych.
Fundusze Europejskie – dla rozwoju Dolnego Śląska. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
źródło: szczawno-zdroj.pl
Z przyjemnością informujemy, że Park Aktywności Czarodziejska Góra w Jedlinie-Zdroju nawiązał współpracę z Kolejami Dolnośląskimi S.A. Dzięki podpisanej umowie z Centrum Kultury w Jedlinie-Zdroju, pasażerowie podróżujący pociągami tej spółki mogą teraz podziwiać 15-sekundowy spot promujący atrakcje naszego miasta na 100 ekranach w pociągach!
czytaj więcejOd koncertów na świeżym powietrzu po magiczne spektakle i ciche dyskoteki – Jedlina-Zdrój zaprasza na trzy dni pełne emocji i dobrej zabawy dla całej rodziny. Na scenie między innymi Paulina Lenda – uczestniczka popularnego show „Mam Talent”, która oczaruje publiczność charakterystycznym, mocnym głosem.
czytaj więcejŻłobek Miejski w Jedlinie-Zdroju rozpoczął rekrutację do nowo powstałej grupy żłobkowej. Dzięki inwestycji Miasta Jedlina-Zdrój, w ramach zadania pn. „Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Jedlinie-Zdroju – utworzenie 10 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3”, współfinansowanej z programu Maluch + 2022 – 2029. Na potrzeby placówki przystosowano salę, pomieszczenie gospodarcze oraz wózkarnię.
czytaj więcejSerdecznie zapraszamy na kameralne obchody 217 rocznicy II-giej Bitwy pod Strugą z 15 maja 1807 roku.
W obchodach będą uczestniczyli przedstawiciele Grupy Rekonstrukcji Historycznej - Baterii Organicznej Artylerii Konnej I Pułku Strzelców Konnych Woysk Xsięstwa Warszawskiego.
28 lipca 2024 roku
start: Dworzysko, al. Spacerowa 22, Szczawno-Zdrój
Startujemy z aktywacją zapisów.
Zapisy dorośli, limit 500 zawodników. online.datasport.pl/zapisy/portal/zawody.php…
Zapisy dzieci, limit 300 zawodników. online.datasport.pl/zapisy/portal/zawody.php…
Zapraszamy!